Nieuw Dazuurtje: Kelsey van Os

Om de Servicedesk tijdens de vakantieperiode ondersteuning te bieden is ons team uitgebreid met een aantal flexwerkers. Kelsey zit in haar laatste jaar van de studie Social Innovatie & zal de Servicedesk de komende periode helpen. 

Kelsey: 'Momenteel zit ik in mijn laatste jaar van mijn studie, Sociale Innovatie. Tijdens mijn studie leer ik hoe je verschillende partijen bij elkaar kan brengen om samen complexe problemen op te lossen. Een luisterend oor en doorvragen tot de kern is hiervoor belangrijk.'

De financiële sector is niet een sector waar ik in eerste instantie dacht terecht te komen. Echter, laat Dazure zien dat het ook anders kan. Dat is iets wat mij ontzettend aanspreekt. De klant staat hier voorop en Dazure staat open voor innovatie. Dazure laat zien dat een transformatie van het systeem mogelijk is, in iedere sector.

Ik kijk ernaar uit om te zien wat Dazure nog gaat ontwikkelen en bereiken. Ik ben blij dat ik momenteel mijn steentje bij kan dragen op de Servicedesk en streef ernaar om de beste service te bieden samen met de rest van het team.