Dominique

#Klanten komen altijd van rechts

Als Servicedesk medewerkster luister ik goed naar onze relaties, maar het allerbelangrijkste vind ik dat je respect hebt voor je klanten en iedereen zo goed en vriendelijk mogelijk helpt, door service en aandacht te geven. Klanten gaan altijd voor, want klanten komen altijd van rechts!

Hiervoor werkte ik in het bankwezen. Daarna heb ik 14 jaar als verzekeringsspecialist bij de ANWB gewerkt. Beide functies waren leuk en leerzaam, maar het werken bij Dazure vind ik bijzonder! Alles wat wij doen, doen we met veel passie en enthousiasme.

Een goed voorbeeld van onze betrokkenheid en enthousiasme is hoe wij inhaakten op een bericht op LinkedIn. Een adviseur uit zijn frustraties over een probleem van zijn klant, omdat  hij erg betrokken is en het hem persoonlijk raakt. Wij voelen mee en reageren daarop door mee te denken. Uiteindelijk krijgt hij het toch voor elkaar en krijgen wij een leuke bedankkaart van zijn klant!  Het klinkt heel simpel, maar door persoonlijke aandacht te geven en echt te luisteren naar onze adviseurs en klanten creëer je echt een band.

Afbeeldingsresultaat voor mail