Reactietermijnen

#Wij horen graag van je

Reactietermijnen

Wij hebben met de verzekeraars en de financieel adviseurs waar we mee samenwerken afspraken gemaakt over de termijnen van het verwerken van verzoeken en het reageren op vragen. Hieronder geven we aan welke termijnen we nastreven.

  • Algemene vragen: reactie binnen 2 werkdagen
  • Het verwerken van de aanvraag: reactie binnen 1 werkdag (start medische beoordeling)
  • Medische beoordeling: beoordeling binnen 1 werkdag, zodra gevraagde informatie ontvangen is
  • Het wijzigen van je verzekering: reactie binnen 5 werkdagen
  • Het opzeggen van de polis: reactie binnen 5 werkdagen
  • Het verwerken van de uitkering: binnen 3 weken, zodra de gevraagde informatie ontvangen is
  • Opvragen van persoonsgegevens: reactie binnen 15 werkdagen
  • Complimenten en klachten: reactie binnen 5 werkdagen

Het kan voorkomen dat de reactie of aanpassing iets langer op zich laat wachten, dan mag je altijd contact met ons opnemen om na te gaan of we jouw verzoek voorrang kunnen geven. We hebben geen bandjes met keuzemogelijkheden; je krijgt meteen een van onze Servicedesk medewerkers aan de telefoon. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 8:30 -12:00 uur en 13:00 -17:30 op:  076 531 07 58.