Dazure in kassa

#kassa

 

Tijdens de uitzending van KASSA afgelopen zaterdag 16 april werd één van de grootste pijnpunten van het zogenaamde ‘klantbelang’ blootgelegd.

Nog steeds heeft geen enkele verzekeraar Dazure’s voorbeeld gevolgd door ook de premie voor bestaande klanten structureel te blijven verlagen. Acht jaar geleden introduceerde Dazure de GoedIdee nabestaandenvoorziening en verlaagde in de afgelopen jaren voor álle klanten al 4x de premie naar aanleiding van de gewijzigde overlevingstafels. ‘’Wat bij ons voorop staat is dat de financiële producten die wij ontwikkelen, ook aan onze eigen familie geadviseerd worden. Als je deze gedachte in je achterhoofd houdt bij het ontwikkelen en het servicen van je producten werk je aan een duurzame relatie met je klanten. Dan heb je nooit meer een discussie over klantbelang.“ aldus Indra Frishert, Commercieel directeur van Dazure. Klik hier voor het fragment uit de uitzending van Kassa.